هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

هدایای تبلیغاتی بهار گیفت ارائه دهنده هدایای خاص تبلیغاتی برای افراد و شرکت ها می باشد

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

آفتابگیر تبلیغاتی بهارگیفت

آفتابگیر تبلیغاتی | آفتابگیر تبلیغاتی ارزان | تولید کننده آفتابگیر تبلیغاتی | آفتابگیر رودری راننده | آفتابگیر جلوی ماشین   

  آفتابگیر تبلیغاتی تاکسی | آفتابگیر ماشین| آفتابگیر خودرو | چاپ آفتابگیر تبلیغاتی | چاپ آفتابگیر خودرو

آفتابگیر تبلیغاتی

بهارگیفت تولید کننده انواع رودری خودرو | سایبان رودری خودرو | آفتابگیر اتومبیل | تولید کننده رودری خودرو | آفتابگیر خودرو متناسب برای انواع خودرو ها در طرح ها و رنگ های مختلف با بهترین متریال و جنس پارچه و دوخت و فنر در خدمت شما عزیزان میباشد
 

آفتابگیر ماشین | آفتابگیر تبلیغاتی | هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

داریم به تابستون نزدیک میشیم و یک مشکل اساسی بخصوص در مسافرت اینه که آفتاب سرنشینان توی ماشین بخصوص بچه ها رو کلافه میکنه و ایده دودی کردن شیشه خوبه ولی من خوشم نمیاد( چون شنیدم جریمه داره) بهترین راه حل استفاده از آفتابگیر ماشین میباشد ... بهار گیفت مجری و تولید کننده انواع آفتابگیر شیشه جلو و شیشه کناری های ماشین میباشد که با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در خدمت شما مشتریان غزیز قرار می دهد

هدایای تبلیغاتی | هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

چاپ آفتابگیر تبلیغاتی | چاپ روی آفتابگیر توسط هدایای تبلیغاتی بهار گیفت


بهار گیفت تولید کننده انواع آفتابگیر تبلیغاتی ، سایبان تبلیغاتی ماشین ، آفتابگیر مناسب هر خودرو با بهترین کیفیت و چاپ اختصاصی در خدمت شما مشتریان عزیز میباشد

با ما همراه باشید

شرکت های تولیدکننده آفتابگیر تبلیغاتی برای خودروها معتقدند که این محصول میتواند یک هدیه تبلیغاتی عالی برای کسانی باشد که خودرو دارند، باشد. این شرکت ها دو نوع مدل آفتابگیر تبلیغاتی برای خودرو ها تولید می کنند: یکی آفتابگیر شیشه جلو و آفتابگیر شیشه بغل . آفتابگیر تبلیغاتی شیشه جلو از رایج ترین آفتابگیر هایی است که مردم برای هدایای تبلیغاتی خود سفارش میدهند. جنس این آفتابگیر ها شمعی است. این جنس را میتوان شست و شو داد. اگر طرحی هم روی آن چاپ کنید با استفاده از چاپ سیلک امکان پذیر است. این آفتابگیر رنگ های زیبایی مانند: آبی کاربنی ، آبی آسمانی ، سورمه ای ، مشکی ، زرد ، نقره ای ، قرمز ، نارنجی و فیلی دارند.

☑️ آفتابگیر تبلیغاتی ماشین ☑️ قیمت تولید 24 ساعته آفتابگیر تبلیغاتی در تهران ☑️ چاپ روی سایبان تبلیغاتی

☑️ چاپ آفتابگیر رو درب تاکسی ☑️ تحویل در سریع ترین زمان

 

فروش و تولید آفتابگیر تبلیغاتی ( Promotional car sun shade ) در کارگاه های هدایای تبلیغاتی بهارگیفت . آفتابگیر تبلیغاتی خودرو شامل آفتابگیر بغل ، آفتابگیر جلو و آفتابگیر عقب ماشین میباشد

هدایای تبلیغاتی بهارگیفت مجموعه ما عرضه کننده آفتابگیر تبلیغاتی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد.

 آفتابگیر تبلیغاتی خودرو از جمله هدایای تبلیغاتی کاربردی محسوب می شود که با قرار گرفتن بر روی شیشه های اتومبیل می تواند برای کسب و کار شما نقش یک بیلبورد تبلیغاتی را ایفا کند از همین دلیل باز خورد این نوع هدایای تبلیغاتی نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی بیشتر است. نکته قابل توجه این است که آفتابگیر های تبلیغاتی به دلیل داشتن فضای بزرگ تبلیغاتی و همچنین امکان چاپ تبلیغات بر روی آن ها یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی ، بین کاربران قرار گرفته است.

آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی می باشد. آفتابگیر تبلیغاتی ماشین با کاربرد مثبتی که دارد از تابیدن نور آفتاب به داخل خودرو جلوگیری می کند. سایبان تبلیغاتی اتومبیل از ایجاد آثار نامطلوب نور خورشید در مواقعی که خودرو متوقف است جلوگیری میکند. آفتابگیر ارزان تبلیغاتی اتومبیل از رنگ پریدگی و ترک داشبورد جلوگیری می کند. قیمت آفتابگیر تبلیغاتی ماشین در کیفیت و جنس آفتابگیر تاثیر بسزایی دارد به این صورت که چاپ آفتابگیر تبلیغاتی باعث می شود که هزینه تبلیغات روی سایبان اتومبیل براحتی برای تبلیغ دهنده در بیاید. تولید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین توسط کارشناسان این حوزه و با استاده از متریال های خاص انجام می شود.

خرید آفتابگیر تبلیغاتی با بهترین کیفیت در هدایای تبلیغاتی بهارگیفت ... با ما همراه باشید

آفتابگیر تبلیغاتی یکی دیگر از اقلامی است که به عنوان هدیه تبلیغاتی در مراکز مخصوص چاپ و عرضه هدایای تبلیغاتی عرضه می‌شود.  هر کسی که وسیله نقلیه شخصی داشته باشد، حتما تا به حال برای تهیه آفتابگیر تبلیغاتی و سایه بان تبلیغاتی ، احساس نیاز کرده است. آفتابگیر وسیله‌ای کاربردی است که مانع از ورود نور خورشید به داخل ماشین می‌شود و سرنشینان و وسایل داخل ماشین را از گزند آفتاب، در امان نگه می‌دارد. آفتابگیر تبلیغاتی معمولا در دو مدل مربع و دایره تهیه می‌شود. این آفتابگیر از جنس پارچه شمعی است و داخل آن فنرهایی کار گذاشته می‌شود که شکل و فرم اصلی آن را حفظ کند. این آفتابگیرها معمولا جمع می‌شوند و در یک کاور سوزنی قرار می‌گیرند.

روی آفتابگیر می‌توانید لوگو، نام برند و اطلاعات مورد نیاز خود را چاپ کنید. ابعاد آن تقریبا اندازه کاغذ A3 است ولی ابعاد طراحی شما ممکن است با توجه به نوع آفتابگیری که انتخاب می‌کنید متفاوت باشد. اگر می‌خواهید طراحی خاصی برای آفتابگیر داشته باشید حتما از چاپخانه مورد نظر از قبل در مورد ابعاد آن سوال کنید. استفاده از آفتابگیر در ماه‌های گرم سال به اوج خود می‌رسد. معمولا افراد در طول سفر با خود همراه می‌برند. از آنجاکه روی وسیله نقلیه قرار می گیرد، مثل یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک است. افراد زیادی آن را می‌بینند.

در ادامه، چند مزیت استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی برای تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات را عنوان می‌کنیم. این مزایا، شما را قانع می‌کند تا به آفتابگیر تبلیغاتی به عنوان یک گزینه خوب و ارزان برای تبلیغات، فکر کنید.

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو یکی از هدایای تبلیغاتی می باشد که بسیار کاربرد مثبتی دارد که از تابیدن نور آفتاب به داخل خودرو و ایجاد آثار نامطلوب آن در مواقعی که خودرو متوقف است و رنگ پریدگی و ترک داشبورد جلوگیری می کند. آفتابگیرها یک تکه برای جلوی خودرو و یک تکه برای شیشه عقب خودرو مورد استفاده قرار می گیرد . آفتابگیر تبلیغاتی اغلب در دو مدل دایره و مربع با جنس پارچه شمعی خارجی عرضه می گردد که داخل آن دو مفتول درجه یک با بست محکم تعبیه شده و به صورت دایره جمع شده و داخل کاور سوزنی قرار می گیرد.

روی آفتابگیر قابلیت چاپ لوگو و یا برند شما در سایز A3 با رنگ دلخواهتان فراهم می باشد. آفتابگیر دایره برای ماشین هایی که شیشه جلوی آنها کوچکتر است استفاده می شود، مانند: پراید، سمند و پژو مورد استفاده قرار می گیرد،  ولی آفتابگیر مربع برای ماشین های مدل بالا با شیشه های بزرگ تر مورد استفاده قرار می گیرد. آفتابگیر یا همان سایه بان خودرو با رنگ های گوناگون تولید می شود که اغلب یک روی آنها رنگ طوسی می باشد و طرف دیگر بسته به سلیقه مشتری تولید می گردد. چاپ آفتابگیر معمولا با چاپ دستی انجام می شود مانند چاپ سیلک اسکرین انجام می شود. چاپ سیلک اسکرین از قدیمی ترین نوع چاپ پارچه می باشد.

استفاده از آفتابگیر اتومبیل تبلیغاتی در بین مشتریان در ماه های اولیه سال و اغلب در تابستان بیشتر رواج پیدا می کند. شما می توانید از آفتابگیر تبلیغاتی نسبت به نوع ماشین خود برای جلوگیری از نور خورشید که در بالاترین درجه گرما در تابستان است، استفاده کنید. آفتابگیر تبلیغاتی ماشین و چاپ لوگو رو آفتابگیر ماشین یکی از راه های جلب توجه مخاطبان و بازار هدف کسب و کار ها می باشد و این کسب و کارها با دیدن این آفتابگیر تبلیغاتی متوجه آن کسب و کار و تبلیغ آن بر روی ماشین خود خواهند شد.

 

آفتابگیر اتومبیل تبلیغاتی یکی از روش و ابزارهای تبلیغاتی که بعنوان هدایای تبلیغاتی مطرح است جای خود را در بین مخاطبان خود پیدا کرده و افراد و سازمان هایی که از این روش تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند، به نتایج این بازاریابی که بسیار با دوام و رضایت بخش است، آگاهند. حتی در بعضی مواقع بازدهی استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی را بالاتر از استفاده از بیلبوردهایی که در اتوبان ها نصب می شوند می دانندو به این روش و هدیه تبلیغاتی ایمان دارند .

 

جنس افتابگیر تبلیغاتی از جنس مواد پلاستیک یا مواد شمعی ساخته شده و اغلب دارای ضخامت ۳ میلیمتری می باشد. این ضخامت اغلب باعث می شود که مقاومت بسیار زیادی در مقابل نور خورشید از خود بروز دهند . جنس شمعی این آفتابگیر اتومبیل تبلیغاتی نتنها جلوی آفتاب مقاوم بوده بلکه در هر شرایط جئوی می تواند بهترین محافظ برای شیشه ماشین شما باشد. فنر مقاوم هم در ساخت آفتابگیر تبلیغاتی باعث انعطاف این افتابگیر ها و راحت باز و بسته شدن و نصب راحت آنها بر روی ماشین می شوند.

تنوع رنگ آفتابگیر تبلیغاتی بسیار یکی دیگر از مزایای این آفتابگیرهای تبلیغاتی می باشد. مشتریان می توانند از هر رنگی نسبت به کسب و کار خود بر روی این آفتابگیرهای تبلیغاتی استفاده کنند. مشتریان اعلب نسبت به رنگ سازمانی خود از رنگ آفتابگیر تبلیغاتی و یا چاپ لوگو روی آفتابگیر تبلیغاتی استفاده می کنند. از عمده رنگ هایی که اغلب مشتریان از ما درخواست می کنند رنگ هایی مانند : آفتابگیر تبلیغاتی قرمز، آفتابگیر تبلیغاتی مشکی، آفتابگیر تبلیغاتی صورتی، آفتابگیر تبلیغاتی طوسی، آفتابگیر تبلیغاتی آبی، آفتابگیر تبلیغاتی نارنجی می باشد.

چاپ رنگی روی آفتابگیر تبلیغاتی براحتی قابل انجام است و شما می توانید آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی با رنگ دلخواه خود به سازمان ها و مخاطبان خود اهدا کنید . چاپ سلیک با رنگ دلخواه بر روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو قابل انجام می باشد که باعث کیفیت بالای آفتابگیر و ماندگاری بالای چاپ روی آفتابگیر می شود.

 

کیفیت فنر آفتابگیر : با توجه به اینکه این امکان وجود دارد در طول روز بیش از 10 بار آفتابگیر نصب و جمع شود پس باید فنری داشته باشد که در طول سال حداقل 3600 بار باز و بسته شود و به مشکل نخورد بایستی از فنر جنس مرغوب و کیفیت عالی باشد.

نکات مهم هنگام خرید آفتابگیر خودرو

تعیین نوع

اولین نکته در خصوص خرید آفتابگیر اتومبیل ، توجه به نوع آن است. در حقیقت شما باید مشخص کنید که با برای کدام قسمت های شیشه های خودرویتان قصد تهیه کردن یک آفتابگیر باکیفیت را کرده اید. فراموش نکنید که مدل های مخصوص شیشه های عقب، جلو و بغل با یکدیگر متفاوت هستند. ضمن اینکه شکل ساده و یا تا شدن و جمع شدگی محصول نیز از جمله نکاتی است که باید به هنگام خریدتان به آن توجه نمایید.

تناسب با مدل خودرو

یادتان باشد هر موقع قصد خرید چیزی برای ماشینتان را کردید ، حتما به مدل خودروی خود توجه داشته باشید! در خصوص انتخاب آفتابگیر خودرو نیز باید به این موضوع توجه داشته و به دنبال خرید محصولاتی باشید که با فریم هایی مناسب شیشه های خودروی شما ایجاد شوند.

رنگ و طرح محصول

فاکتور مهم بعدی جهت خرید آفتابگیرهای خودرو مرتبط با رنگ و طرح آنان است. با اینکه انتخاب رنگ و طرح در خرید هر کالایی یک امر کاملا سلیقه ای بحساب می آید اما بهتر است در این خصوص شما به سراغ خرید محصولاتی با رنگ های روشن بروید؛ زیرا رنگ های روشن کمتر گرما را به خود جلب می نمایند. فراموش نکنید که امروزه امکان چاپ های تبلیغاتی بر روی آفتابگیرها نیز کاملا رایج شده است و شما می توانید از محصولات خود بصورت کاملا رایگان برای تبلیغات شغل و حرفه کاری خود استفاده نمایید.

دارای کاور حمل مخصوص

بهتر است آفتابگیر ماشین شما حتما از یک کاور مخصوص نگهداری و جا به جایی برخوردار باشد. اینطوری شما می توانید راحت تر از محصول خریداری شده خود استفاده نمایید. و به وقت عدم نیاز به آن نیز از کاور یا همان کیف جانبی محصول استفاده کرده و از ایجاد پارگی و کثیفی آفتابگیرتان جلوگیری نمایید.

نصب و استفاده آسان

اصولا نصب و طریقه استفاده از آفتابگیرها اصلا سخت و پیچیده نیست. اما با این باز بهتر است شما به سراغ خرید محصولاتی بروید که از سهولت بالایی در این دو ویژگی؛ یعنی نصب و استفاده شدن برخوردار باشد. برخی از آفتابگیرها از قابلیت اتصال همیشگی بر روی شیشه برخوردارند و برخی دیگر را باید چسباند و یا توسط فنرهای تعبیه شده در کناره های محصول آنان را بر روی پنجره های مورد نظرتان نصب نمود.

آفتابگیر برای تاکسی

اگر شما به تازگی سوار تاکسی شده باشید می بینید که راننده تاکسی روی شیشه بغل خود از آفتابگیر تبلیغاتی تاکسی که به آفتابگیر یا سایبان تبلیغاتی تاکسی معروف است، استفاده می کند. چاپ بر روی آفتابگیر تبلیغاتی تاکسی ها با چاپ سیلک روی آفتابگیر تبلیغاتی انجام می شود که در زیر نمونه ای از چاپ سایبان تبلیغاتی تاکسی را قرار دادیم. قیمت این سایبان تبلیغاتی درب کنار راننده نسبت به کیفیت جنس و چاپ آن متغیر است . سایبان تبلیغاتی ارزان برای تاکسی داران یکی از انواع پر رونق آفتابگیرهای تبلیغاتی ماشین به شمار می رود که امروزه بسیار پر رونق شده است.

 

 

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو یکی از بهترین و در معرض دید ترین انواع هدایای تبلیغاتی است که علاوه بر طول عمر و و ماندگاری بالایشان در بهترین مکان یعنی برروی اتومبیل نصب می شود و در تمامی مکانهای عمومی نام برند و لوگوی شما را به نمایش می گذارد . آفتابگیرهای تبلیغاتی ماشین که پشت شیشه جلو نصب می شوند در اصل یک تابلوی تبلیغاتی به اندازه شیشه اتومبیل را به رایگان و در هر نقطه ای برای شما به وجود می آورد .

آفتابگیرهای خودرو یکی‌ از شایسته ترین و در معرض دیدترین اشکال هدایای تبلیغاتی می‌باشند که علاوه بر ارتفاع قدمت و ماندگاری بالایشان در شایسته ترین مکان یعنی بر روی ماشین نصب شده و در کلیه مکانهای همگانی اسم مارک و لوگوی شما‌ روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو چاپ می شود و به نمایش در میاورند . آفتابگیرهای تبلیغاتی ماشین که پشت شیشه جلو نصب میشوند اساسا یک تابلوی تبلیغاتی به میزان اندازه شیشه خودرو می باشد و در هر مکان این امکان برای شما به وجود می‌آورند که بتوانید تبلیغات محصول و کالای خود را بر روی آن انجام دهید  .

گونه های آفتابگیرهایی که بر روی شیشه های بغل نصب می‌شوند بطور دایم و مستمر و حتی‌در در زمان تکان خودرو تابلوهای تبلیغاتی همیشگی و سیاری را برای شما ساخت می نمایند که با دقت به ارزش این هدایای تبلیغاتی یکی‌از اثرگذارترین و مقرون به صرفه ترین دسته تبلیغات را در میزان اثربخشی و گستردگی نمایش برای شما به ارمغان می‌آورند .

 

آفتابگیر تبلیغاتی اتومبیل محصولی است که کلیه مصرف کنندگان متشخص از هر صنعت و شغلی از آن برای تبلیغ متاع و یا این که معرفی کمپانی و مارک خویش استعمال می نمایند . فضای چاپ عالی بر روی این آفتابگیر آن را به یک بیلبورد تبلیغاتی تبدیل نموده است و اصطلاحاً هر آفتابگیر تبلیغاتی در واقع یک بیلبورد تبلیغاتی است . خودداری از تابش روشنایی آفتاب به داشبورد , دستور و صندلی و در فیض گرمای حاصل از آن در مواردی که ماشین متوقف است از امکان های این آفتابگیر تبلیغاتی می‌باشد . برای ایجاد و عرضه آفتابگیر خودرو از شایسته ترین گونه پارچه شمعی و برای تداوم بیشتر آن از شایسته ترین دسته فنر و همینطور در دوخت آفتابگیر تبلیغاتی با غایت اعتنا فعالیت کرده تا نهایتاً این مال کم مانند را با شایسته ترین کیفیت در اختیار درخواست کنندگان آفتابگیر تبلیغاتی قراردهیم .

آفتابگیر تبلیغاتی اتومبیل محصولی است که همه مصرف کنندگان محترم از هر صنعت از آن برای تبلیغ محصول و یا مصرفی شرکت و برند خود استفاده کنند . فضای چاپ خوب روی این آفتابگیر آن را به یک بلیبورد تبلیغاتی تبدیل کرده اس. ت جلوگیری از تابیدن نور خورشید به داشبورد ، فرمان و صندلی و در نتیجه گرمای حاصل از آن در مواقعی که خودرو متوقف است از قابلیت های این آفتابگیر تبلیغاتی است . برای را تولید و عرضه آفتابگیر ماشین از بهترین نوع پارچه شمعی و برای دوام بیشتر آن از بهترین نوع فنر و همچنین در دوخت آفتابگیر تبلیغاتی با نهایت دقت عمل کرد . تا نهایتا این محصول کم نظیر را با بهترین کیفیت در اختیار متقاضیان آفتابگیر تبلیغاتی قرار دهیم . آفتابگیرهای تبلیغاتی در رنگهای متفاوت و دلخواه مشتری سفارش داده میشود .

مزایای آفتابگیر ماشین تبلیغاتی

 

کاربردی بودن

آفتابگیر تبلیغاتی ، یک هدیه کاربردی است. هدیه‌ای نیست که مخاطب بعد از دریافت، آن را به گوشه‌ای بیاندازد و اصلا از آن استفاده نکند. هر کسی که وسیله نقلیه داشته باشد، به آفتابگیر نیاز پیدا می‌کند. بنابراین، هدیه‌ای کاربردی است که ارزش دارد برای آن هزینه کنید و این هدیه را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. برای استفاده از آن هیچ محدودیتی وجود ندارد. یعنی هر کسب و کاری که داشته باشید می‌توانید آفتابگیر را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید.

 

ارزان بودن

آفتابگیر ماشین تبلیغاتی نسبت به بسیاری از هدایای تبلیغاتی دیگر، ارزان‌تر است. قیمت آن با توجه به کیفیت و ابعاد و نوع چاپ، تغییر می‌کند. ولی در مجموع، جزو هدایای نسبتا ارزان است که می‌توانید در تعداد بالا برای مشتریان و مخاطبان خود تهیه کنید.

 

قابلیت چاپ طرح مورد نظر

مهم‌ترین ویژگی آفتابگیر تبلیغاتی این است که می‌توانید طرح مورد نظر، لوگو و نام برند خود را در سطح نسبتا وسیعی چاپ کنید. فضای کافی و وسیعی برای تبلیغات دارید. البته باید در نظر بگیرید که این فضای بزرگ به این معنا نیست که باید از طرح‌های شلوغ و پیچیده استفاده کنید. طرح‌های چاپ شده روی آفتابگیرهای تبلیغاتی معمولا ساده است. اگر می‌خواهید هدیه تبلیغاتی شما واقعا نظر همه مخاطبان را جلب کند، باید سعی کنید طرحی خلاقانه و در عین حال ساده، برای آن طراحی کنید.

 

گستردگی تبلیغات

آفتابگیر تبلیغاتی درست مثل یک بیلبورد است که در سطح شهر می‌چرخد. چه فرصتی بهتر از این که تبلیغات خود را در معرض دید هزاران رهگذر قرار دهید. بعضی از هدایای تبلیغاتی فقط در دست دریافت‌کننده‌ها باقی می‌مانند ولی آفتابگیر تبلیغاتی هدیه‌ای است که در کوچه و خیابان و سفر، در معرض دید هزاران نفر قرار می‌گیرد. به خصوص اگر طرحی خلاقانه  و متفاوت داشته باشد، به راحتی نظر هزاران نفر را جلب می‌کند.

 

مناسب برای همه اقشار و همه کسب و کارها

همه کسب‌ و کارها می‌توانند از آفتابگیر به عنوان ابزار تبلیغات خود استفاده کنند. استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی مخصوص کسب و کار خاصی نیست. با توجه به اینکه اقشار مختلفی از آن استفاده می‌کنند، برای تبلیغ بسیاری از کسب و کارها مناسب است.

 

استفاده طولانی مدت

آفتابگیر تبلیغاتی برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اگر کیفیت خوبی داشته باشد تا سال‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و این یعنی تبلیغات شما برای چند سال در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد. نسبت به بسیاری از هدایای تبلیغاتی، کاربرد طولانی‌تری دارد و موقتی نیست. در انتخاب کیفیت آفتابگیر مورد نظر دقت کنید تا محصولی مرغوب‌تر و ماندگارتر در اختیار مخاطبان خود بگذارید. هر چه هدیه باکیفیت‌تری تهیه کنید، تاثیر بهتری در ذهن مخاطب خود می‌گذارید.

 

تنوع مدل و رنگ

آفتابگیر تبلیغاتی با وجود اینکه ظاهری ساده دارد ولی انواع مختلفی از آن تولید شده است. مثلا آفتابگیر مخصوص شیشه عقب خودرو یا آفتابگیر مخصوص شیشه‌های کناری. علاوه بر مدل و ابعاد، این هدیه تبلیغاتی از نظر رنگ نیز تنوع قابل قبولی دارد. می‌توانید با توجه به رنگ سازمانی برند خود، رنگ مناسب آن را سفارش دهید. معمولا برای تهیه آفتابگیر تبلیغاتی ، رنگ‌هایی را در نظر می‌گیرند که جلوه‌ بیشتری دارد و توجه بیشتری را جلب می کند. مثلا رنگ‌های تند و شاد.

آفتابگیر تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی پرفروش و تاثیرگذار است. اگر دنبال هدیه مناسب می‌گردید، حتما این مورد را در نظر بگیرید. در نهایت، با در نظر گرفتن همه نکات و همینطور بودجه‌ای که برنامه‌ریزی کرده‌اید، بهترین هدیه را برای معرفی کسب و کار خود، تهیه کنید.

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

آفتابگیر تبلیغاتی از بعد تبلیغات دید بسیار بالایی دارد این هدیه به لحاظ سایز و محل نصب دارای کاربرد و بازده تبلیغاتی بالایی می باشد زیرا بر روی ماشین شیشه ی نصب می شود و بصورت یک بیلبورد تبلیغاتی عمل کرده و باعث می شود برند شما در دید همگان قرار گیرد. افتابگیر نوعی تبلیغاتی است با دید زیاد وسعت چاپ زیاد در صدر هدایای تبلیغاتی جای دارد.

افتابگیر از نوع واتر زد اب بوده وبصورت دست انجام میگیرد ، چاپ ان بصورت سنتی،چاپ سیلک انجام میشود،افتابگیر اتومبیل در رنگهای متنوع به مشتریان عرضه میشود. افتابگیر خودرو،این کالا بارنگ ، لوگو و طرح دلخواه شما تهیه وبرای تمامی مشاغل استفاده میگردد، افتابگیر اتومبیل از تابیدن مستقیم نور خورشید به داخل اتومبیل جلوگیری میکند. اگر زمانی از شما سوال شد که کدام هدایای تبلیغاتی بیشترین بازدید را برای عموم دارد و لوگو شما در روی آن بیشترین جلوه را دارد، باید به او آفتابگیر ماشین تبلیغاتی پیشنهاد کنید . چاپ آفتابگیر ماشین  به گونه ای انجام می شود که لوگوی شما در روی آن قرار میگیرد و افتابگیر دقیقا شیشه جلوی ماشین قرار گرفته و به شما کمک میکند که تبلیغات پر بازدید را به راحتی انجام  دهید.

سایبان تبلیغاتی اتومبیل

آفتابگیر اتومبیل نوعی تبلیغ است که تمامی شرکتهای معتبر از ان استفاده میکنند،افتابگیر فضای چاپ بزرگ در معرز دید عموم قرار میگیرد افتابگیر اتومبیل از جنس پارچه واتر میباشد هدایای تبلیغاتی بهار گیفت با تولید  انواع افتابگیر ، ساک دستی پارچه ای ساک دستی واتر،سطل زباله اتومبیل در زمان سریع وکیفیت عالی به مشتریان وهمکاران عزیز اارایه خدمانت میدهد،افتابگیر اتومبیل در فصل گرم تابستون که افتاب بصورت مستقیم میتابد بیشتر کارایی دارد

افتابگیر اتومبیل با محیط وفضای چاپ ۴۲/۲۹ دید بسیار عالی تبلیغاتی دارد  ،هدایای تبلیغاتی  بهار گیفت،تولید انواع افتابگیر وساک دستی واتر ساک دستی پارچه ای یا همان ساک دستی سوزنی در سریعترین زمان با کیفیت عالی ،افتابگیر ،سایه بان اتومبیل با قیمت مناسب ودوام زیاد در مجموعه تولیدی هدایای تبلیغاتی بهار گیفت تولید وبه مشتریان وهمکاران گرامی عرضه میگردد

آفتابگیر تبلیغاتی از بعد تبلیغات دید بسیار بالایی دارد این هدیه به لحاظ سایز و محل نصب دارای کاربرد و بازده تبلیغاتی بالایی می باشد زیرا بر روی ماشین شیشه ی نصب می شود و بصورت یک بیلبورد تبلیغاتی عمل کرده و باعث می شود برند شما در دید همگان قرار گیرد.
افتابگر تبلیغاتی ارزان ماندگار تاثیر گذار ترین نوع تبلیغات محسوب میگردد،افتابگیر یا همان سایه بان خودرو تبلیغاتی با لوگوی اختصاصی در رنگهای متنوع در سریع ترین زمان با کیفیت عالی توسط مجموعه هدایای تبلیغاتی بهار گیفت انجام می شود.

 

قیمت آفتابگیر تبلیغی اتومبیل

آفتابگیر ماشین مانند یک بیلبورد تبلیغاتی  محصول و برند شما را به مخاطب معرفی میکند و اکثر افرادی که از وسیله نقلیه استفاده میکنند به آفتاب گیر برای شیشه های جلوی خودرو  نیاز دارند.  آفتابگیر اتومبیل می تواند به عوان یکی از هدایای تبلیغاتی باشد که طرفداران بسیاری دارد و وقتی اتومبیل پارک شده باشد افراد بسیاری آن را میبینند. مخصوصا اگر آفتاب گیر تبلیغاتی دارای رنگ و طرح چشمگیری باشد تا نظر افراد را به خود جلب کند. جنس آفتابگیر های تبلیغاتی از جنس پارچه های شمعی می باشد که داخل آن دو عدد فنر قرار گرفته که باعث سهولت در باز شدن و جمع کردن آن شده است. آفتابگیر های اتومبیل دارای یک کیف پارچه ای نیز می باشند که در هنگامی که آن را استفاده نمی کنید بتوانید از آن محافظت کنید

 

چاپ آفتابگیر تبلیغاتی

چاپ آفتابگیر از نوع چاپ سیلک است که در رنگ های مختلف چاپ میشود.چاپ سیلک به این صورت انجام می شود که طرح ها و رنگ ها در کنار هم قرار میگیرند و در چاپ طرح هایی که روی هم چند طرح و رنگ بصورت همزمان میخورد توانایی ندارد .

*****************************************************

کلمات کلیدی :

آفتابگیر تبلیغاتی | آفتابگیر تبلیغاتی ارزان | آفتابگیر تبلیغاتی ماشین | قیمت آفتابگیر ماشین تبلیغاتی | قیمت آفتابگیر تبلیغاتی خودرو | چاپ آفتابگیر تبلیغاتی | چاپ روی آفتابگیر | آفتابگیر | بهار گیفت تولید کننده آفتابگیر تبلیغاتی | آفتابگیر ماشین | آفتاب گیر خودرو | آفتابگیر خودرو | آفتابگیر های اتومبیل | تولید کننده آفتابگیر تبلیغاتی | سایبان اتومبیل | سایه بان خودرو | سایه بان تبلیغاتی ماشین | آفتابگیر تبلیغاتی خودرو | آفتابگیر رو دری ماشین  | چاپ روی آفتابگیر | آفتابگیر تبلیغاتی تاکسی | چاپ آفتابگیر ماشین | آفتابگیر تبلیغاتی اتومبیل |قیمت افتابگیر تبلیغاتی | آفتابگیر بهار گیفت |آفتابگیر اتومبیل بهار گیفت | آفتابگیر ماشین بهار گیفت | چاپ روی آفتابگیر بهار گیفت | آفتاب گیر | آفتابگیر ماشین ارزان | خرید آفتابگیر خودرو  | فروش آفتابگیر ماشین | تولید آفتابگیر ماشین


سایه بان تبلیغاتی | سای بان تبلیغاتی | سایه بان تبلیغاتی خودرو | قیمت سایه بان تبلیغاتی | چاپ سایه بان تبلیغاتی | سای بان های تبلیغاتی | چتر سای بان تبلیغاتی | انواع سای بان تبلیغاتی | فروش سای بان تبلیغاتی

 

منبع : هدایای تبلیغاتی بهارگیفت | آفتابگیر تبلیغاتی

 

۱۳ آذر ۹۹ ، ۱۳:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هدایای تبلیغاتی بهارگیفت Bahar_Gift

چاپ هولوگرام بهارگیفت

چاپ هولوگرام در تهران

هولوگرام چیست و چه کاربردهایی دارد؟

چاپ هولوگرام | چاپ هولوگرام در تهران | چاپ هولوگرام 3 بعدی | چاپ هولوگرام ارزان | چاپ هولوگرام فوری

 

هدایای تبلیغاتی | هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

برچسب امنیتی هولوگرام، نمایی زیبایی از یک تصویر سه بعدی را نشان میدهد که افزون بر زیبایی آن، برای مقاصدی امنیتی بکار برده میشود... چاپ هولوگرام روندی دشوار و پیچیده ای را به همراه دارد و نیاز به تکنولوژی لیزر و پرینت میباشد.

هولوگرام | برچسب امنیتی | چاپ هولوگرام بهارگیفت

چاپ هولوگرام | چاپ هولوگرام فوری | چاپ هولوگرام ارزان | هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

 

لیبل امنیتی | برچسب امنیتی | هولوگرام

برچسب های امنیتی (هولوگرام) معمولا برای پلمپ‌کردن درب‌های قرنطینه، درب صندوق‌ها و جعبه ها، کیس‌های کامپیوتر، جعبه بغل ماشین‌های حمل، کیسه‌ها و نایلون‌ها، کارتن، پاکت‌نامه و اسناد محرمانه و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برچسب های امنیتی بخاطر بزرگ تر بودن فضای چاپ نسبت به پلمپ های امنیتی اطلاعات بیشتری را میتوان روی آن چاپ کرد. این اطلاعات مواردی قبیل لوگو مجموعه، نام ، شماره سریال، آدرس وبسایت و ... باشد که علاوه بر مسئله امنیتی این برچسب ها ، یک جنبه تبلیغاتی برای کار شما میشود. قبل چاپ، طرح نهایی برای تایید نهایی به شما ارسال میشود و در صورت تایید ، عملیات چاپ صورت میگیرد.

معرفی هولوگرام دو بعدی

این نوع هولوگرام امروزه روی بسته بندی انواع محصولات مشاهده میشود هولوگرام دو بعدی نشان دهنده نام مجموعه ای است و تولید کنندگان با چسباندن این لیبل بر روی  محصولات خود ، به نوعی کیفیت و اصالت محصول خود را تضمین میکند. این محصول دارای ظاهری زیبا میباشد که در مقابل نور ، انعکاس زیبایی را پدید می آورد

 

هنگامی که هولوگرام دو بعدی را در برابر نور قرار میدهیم ، میتوانیم تابش نور رنگارنگی را مشاهده کنیم  و آنچه بر روی این هولوگرام چاپ شده ، به صورت دو بعدی نمایان میشود. هولوگرام دو بعدی را تولید کنندگان به عنوان لیبل اطمینان بر روی محصولات خود میزندد تا مشتریان با خیال راحت از این محصول استفاده کنند ، لازم به ذکر است که امکان سرقت و جعل و کپی برداری از این هولوگرام به هیچ وجه وجود ندارد و این هولوگرام ها را نمیتوان تکثیر کرد.

 

معرفی هولوگرام دو بعدی گچی

این نوع برچسب ها بعد از چسباندن و کندن به صورت پودر پودر میشود و یا اصطلاحا به آن لیبل امنیتی خرد شونده میگویند که از نظر استقامت و چسبندگی ، چندین برابر هولوگرام های معمولی میباشد که در هر سطوحی مانند فلز و سنگ و ... راحت میچسبد.

کاربرد هولوگرام دو بعدی

محصولات مصرفی | اوراق گارانتی | قطعات تولیدی | کارت های اینترنت و اعتباری | کارت های عضویت | انواع گواهی نامه و کارت شناسایی | دارو | دانشگاه و …

 

مردم عموماً هولوگرام را بعنوان یک برچسب نقره‌ای با ظاهری رنگین کمانی می‌شناسند که در مقابل تابش نور تغییرات نوری رنگارنگی در آن ایجاد می‌شود

قیمت چاپ هولوگرام

قیمت چاپ هولوگرام به عواملی مانند (ابعاد ، رنگ، میزان پیچیدگی طرح ، جنس، تیراژ و … ) بستگی دارد

ابعاد، جنس و رنگ : همه این ها قیمت ثابتی دارند که به میزان سفارش شما بستگی دارد نوع های ساده فویل و رنگ نقره ای ، ارزان ترین و بهترین انتخاب است ، رنگ هایی مانند طلایی، سبز، یاسی و … یا طرح دار فویل مانند Void  باطل شونده گرانتر است. 

تیراژ : هر چه تیراژ بیشتر باشد هزینه هایی مثل قالب برش ، ویرایش و تولید کلیشه و … بر روی قیمت هر برچسب هولوگرام کمتر و ارزانتر خواهد شد . هزینه تولید 1000 تا 10000 عدد هولوگرام به همین دلیل گران میشود اما در تیراژ بالا از یک برچسب ساده که چاپ رنگی دارد به احتمال زیاد کمتر میشود.

 

ابعاد : ابعاد در دو قسمت از تولید تاثیر گذار است :

تولید کلیشه : میزان تابش لیزر به ابعاد برچسب تکی شما بستگی دارد مثلا سایز 2*2 سانتیمتر باشد یا 4*4 مشخص است میزان تابش لیزر در 4*4 حدودا دو برابر و همچنین میزان نیکل و مواد شیمیایی بیشتری نیاز دارد.

میزان مواد مصرفی و تولید : میزان فویل ، چسب ، کاغذی که برای تولید 4*4 حدودا دو برابر است هر چه سایز کوچکتر ، ارزانتر … البته در تیراژ بالای 50000 تفاوت قیمت مشهود تر است.

 

کلیشه و طراحی هولوگرام :

شما در سفارش اختصاصی هولوگرام یک بار نیاز به طراحی هولوگرام دارید که این خود میتواند طراحی ساده و یا طراحی پیچیده باشد قاعدتا طرح های پیچیده دارای طرح خاص و دارای افکت های زیادی هستند که در برابر جعل بسیار قوی و یا حتی غیر ممکن است.

 

چاپ هولوگرام

ما قابلیت چاپ هولوگرام ها و انواع برچسب های امنیتی شما را داریم و ابعاد آن ها کاملا بر طبق سلیقه و نیاز شما مشخص می شود. نکته مهم دیگر در چاپ هولوگرام این است که بخاطر مواد اولیه و متریال آن و نوع چاپی که انجام میشود تفاوت زیادی در قیمت تیراژ هزار تا ده هزار عدد وجود نداره و اختلاف قیمتشون کمه پیشنهاد ما به شما کاربران عزیز این است که اگر قصد سفارش هولوگرام دارید حداکثر تعداد مصرف خود را محاسبه کرده و سپس سفارش دهید که محتمل هزینه های سنگین چاپ مجدد نشوید.

طراحی هولوگرام

در طراحی هولوگرام بایستی مواردی مانند نوع فعالیت مشتری، شماره مجوز یا پروانه کسب و لوگو را ارایه دهند.  پیشنهاد ما این است که برای طراحی هولوگرام خود از طرح های پیچیده و سه بعدی استفاده نمایید. چرا که این برچسب ها قرار است آنقدر پیچیده باشند که امکان کپی برداری از آن توسط سودجویان به حداقل برسد.

 

تکنولوژی هولوگرام سکوریتی

تکنولوژی هولوگرام سکوریتی در انواع اسناد و حفاظت از برند در شکل ها و طرح های مختلفی ارائه می شود.این هولوگرام ها در اسکناس ها به صورت نخ و پنجره های امنیتی، در پاسپورت ها و ویزا ها به صورت لایه شفاف لمینیت شده ، در حفاظت از برند به صورت انواع لیبل پلمپ و تخریب شونده، اسناد و گواهی نامه ها به صورت الصاق گرم(هات استمپ) و در کارت های شناسایی به صورت لمینیت شفاف کارت PVC صورت میگیرد.

 

ایجاد هولوگرام امنیتی

برای ایجاد هولوگرام سکوریتی عواملی متعدد با پیچیدگی های منحصر به فرد شامل طراحی امنیتی با بکار گیری نرم افزارهای ویژه و بسیار گران قیمت با استفاده از نیروهای متخصص، شرایط ویژه محیطی در آزمایشگاه های مجهز و تجهیزات گران قیمت می باشد ، کپی برداری از آن غیر ممکن است. بدین معنا که اگر تحت شرایطی یک هولوگرام ساخته شود تقریباً ساخت مجدد آن با بکارگیری تمامی تجهیزات و امکانات مشابه میسر نیست و دارای تفاوتهایی خواهد بود چرا که ایجاد شرایطی کاملا مشابه و تکرار مجدد آن از لحاظ عملی امکان پذیر نمی باشد.

 

مزایای برچسب های امنیتی

لیبل های امنیتی مزایای بسیاری دارند که عبارتند از:

چسبندگی بالا
مناسب برای موارد امنیتی
امکان جداسازی از اموال نمی باشد
مقاوم در برابر انواع حلال و عوامل محیطی

 

موارد استفاده از برچسب امنیتی

بر روی ضمانت باطری موبایل
بر روی قطعات الکترونیکی حساس
بر روی نامه های سری و مهم
برای گارانتی قطعات ریز
برای گارانتی رم موبایل
و…

 

لیبل امنیتی اثرگذار وید void تخریب شونده

هولوگرام وید یا همان کنسل شونده یا باطل شونده شناخته میشود. مواد اولیه آن جنس متالایز و رنگ آن از چین خریداری می شود و متاسفانه تولید داخل کشور نداریم .

چاپ هولوگرام وید (void) به منظور امنیت باطل شوندگی میباشد که این نوع هولوگرام با چاپ تک بعدی آرم و مشخصات شما ارائه میگردد و در هنگام کندن اثری که از خود میگذارد نوشته void میباشد که مناسب برای امنیت پلمپ محصولات شما بکار برده میشود.

 

هولوگرام آماده

یکی از دلایل فروش هولوگرام آماده ، قیمت های مناسب و مقرون به صرفه ی آنها است. معمولا این نوع هولوگرام ها را هنگامی خریداری می کنند که به امنیت بالا نیاز نباشد . این هولوگرام ها قابل تولید در طرح ها و رنگ های مختلف است.

 

چاپ هولوگرام طلایی | هولوگرام طلا کوب و لیزری

یکی دیگر از برچسب هایی که در بازار به اسم هولوگرام امنیتی به قیمت بسیار زیاد به فروش میرسند ، هولوگرام طلا کوب و لیزری است. طلاکوب همان جنس فویل و شیوه ای است که برای کارت تبریک و چاپ روی پایان نامه های استفاده میشود با این تفاوت که بجای فویل طلایی ساده از هفت رنگ استفاده می کنند .

 

جنس کاغذ چاپ هولوگرام

چیزی به نام کاغذ چاپ هولوگرام وجود ندارد ( چاپ هولوگرام شامل چندین مرحله است ) هولوگرام با بکارگیری از فویل تولید می شود که آن هارا روی مواد مختلفی مثل پلاستیک و کاغذ میتوان استفاده نمود. این فویل ها خیلی نازک است و میتوان روی مواد مختلفی آن را چسباند. هولوگرام یکی از متداول ترین روش های چاپ امنیتی از قدیم بوده است که روی انواع محصولات از انواع کارت های بانکی گرفته تا برچسب محصول و گارانتی و …

این لیبل ها مانند عایقی در مقابل تقلب میباشند که کپی کردن آن ها روندی طولانی و سخت است و شرکت های معتبر و برند هایشان آن را به عنوان روشی برای مشخص کردن اعتبار کالا بکار میبرند.

 

به چه صورت هولوگرام روی سطح کاغذ یا موارد دیگر قرار میگیرد؟

یکی از شیوه های کاربردی ، استمپ داغ است که فویل روی سطح مورد نظر( پلاستیک یا کاغذ ) قرار میگیرد و تحت تاثیر فشار و گرما،

هولوگرام به سطح مورد نظر میچسبد. این هولوگرام را در مواردی شامل بلیط های هواپیما ، ارائه کوپن جایزه ، بسته بندی محصولات ، انواع گواهی نامه ها و چک و کارت های اعتباری و دائمی و بانکی میتوان اشاره کرد. هولوگرام ها را میتوان به صورت مستقیم روی کالا ها و انواع مدارک بچسبانید و روشی مناسب برای احراز هویت بوده و اصالت کالا را نسبتا تایید میکند.

 

مدت زمان چاپ هولوگرام در تهران؟

بعد از مشاوره و ثبت سفارش و طراحی و تایید طراحی از سوی شما، چاپ هولوگرام حدود یک هفته کاری انجام میشود و سفارش شما ارسال میشود.

 

چاپ هولوگرام | هولوگرام دوبعدی و سه بعدی | قیمت برچسب امنیتی | هولوگرام تهران | چاپ هولوگرام ارزان | هولوگرام آماده

مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت تولید کننده انواع برچسب و لیبل ( هولوگرام ) میباشد. بعد از مشاوره با واحد فروش کار شما به واحد طراحی رفته و طراحان ما ، هولوگرام شما را به صورت کاملا اختصاصی طراحی کرده و سپس بعد از تایید شما، کار به کارگاه تخصصی چاپ هولوگرام بهارگیفت ارسال شده و آماده چاپ میشود.

 

************************************

کلمات کلیدی :

چاپ هولوگرام | چاپ هولوگرام سه بعدی | چاپ هولوگرام قیمت | چاپ هولوگرام ارزان | چاپ هولوگرام در تهران قیمت | قیمت چاپ هولوگرام لیزری | قیمت چاپ هولوگرام 3 بعدی | قیمت چاپ هولوگرام امنیتی | لیست قیمت هولوگرام آماده | چاپ هولوگرام لیزری امنیتی | هولوگرام سه بعدی | هولوگرام ویددار | هولوگرام خرد شونده | هولوگرام لیزری کاغذی | قیمت هولوگرام آماده | چاپ و تولید انواع هولوگرام | قیمت و خرید هولوگرام | هولوگرام فوری و ارزان | قیمت چاپ هولوگرام لیبل برچسب امنیتی | چاپ انواع هولوگرام های دوبعدی و سه بعدی | انواع برچسب های امنیتی

 

۱۳ آذر ۹۹ ، ۱۱:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هدایای تبلیغاتی بهارگیفت Bahar_Gift

خودکار تبلیغاتی بهارگیفت

هدایای تبلیغاتی | هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

خودکار تبلیغاتی | قیمت خودکار تبلیغاتی ارزان | خرید عمده خودکار تبلیغاتی

چاپ فوری انواع خودکار تبلیغاتی در هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

 
خودکار تبلیغاتی یکی از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی میباشد که امروزه در اکثر سازمان ها و شرکت ها و کارخانه ها و حتی کسب و کار های کوچک برای معرفی خدمات یا محصولات و برند خود از آن استفاده می کنند.

خودکار تبلیغاتی در 6 ساعت | چاپ برند و لوگوی شما | ارسال یک روزه

 خودکار فلزی و پلاستیکی | ارزان و فوری

خودکار تبلیغاتی

 

خودکار تبلیغاتی یک هدایای تبلیغاتی به شمار می رود که به دلیل کاربرد پذیری بالای آن در کارهای امروزی بسیار استفاده می شود. قیمت خودکار تبلیغاتی بسیار پایین تر از آن است که بخواهیم آن را در سبد تبلیغاتی خود قرار ندهیم و روی آن سرمایه گذاری نکنیم. خودکار تبلیغاتی ارزان می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد در زمانی که بخواهید یک خودکار تبلیغاتی پلاستیکی عالی خریداری کنید . پیشنها میشود کیفیت بالای خودکارهای تبلیغاتی فلزی رو هم در نظر بگیرید.

 

خودکار تبلیغاتی یکی از آن هدایای تبلیغاتی است که از قدیم در بین مردم رایج بوده و هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده است.این هدیه، قیمت بسیار مناسبی دارد. برای همه مورد استفاده است و تنوع قابل توجهی دارد. به همین دلیل، هنوز هم در بین هدایای تبلیغاتی وجود دارد و بسیاری از کسب ‌و کارها توجه ویژه‌ای به آن نشان می‌دهند. اگر در حال انتخاب هدیه تبلیغاتی هستید و به خودکار تبلیغاتی فکر می‌کنید ولی هنوز مطمئن نیستد، این مطلب را دنبال کنید.

 

چرا استفاده از خودکار تبلیغاتی برای بازاریابی ما ضروری است؟

خودکارهای تبلیغاتی از مهم­ترین ابزارهای بازاریابی است که می­تواند تأثیر چشمگیری در افزایش شهرت نام تجاری شما داشته باشد. سودی که در بلند مدت از این خودکارها نصیب شما می­شود، به مراتب بیشتر از هزینه­ای است که برای تولید آن­ها خرج کردید. در عین حال، هزینه تولید این خودکارها نسبت به بسیاری دیگر از کالاهای تبلیغاتی مقرون به صرفه­تر است. جالب است بدانید که برای مثال در کشور انگلستان طبق آمارهای موجود، خودکارهای تبلیغاتی پراستفاده­­ترین کالای تبلیغاتی است. هرچند مزایای استفاده از این خودکار کاملاً ثابت شده است، اما اگر هنوز قدری شک در دلتان باقی مانده، پیشنهاد می­کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

 

آیا استفاده از محصول تبلیغاتی ضروری است؟

شاید شما نیز مانند بسیاری دیگر از صاحبان کسب و کارها این سوال برایتان مطرح است که با وجود انواع امکانات تبلیغاتی در رسانه ­های مجازی، دیگر چه نیازی به تبلیغات فیزیکی هست. در ادامه سعی می­کنیم پاسخ این سوال را برایتان روشن کنیم.

 

خودکار تبلیغاتی، هدیه ای که هرگز قدیمی نمی‌شود

ارائه‌ هدایای تبلیغاتی به مشتریان و مخاطبان، یکی از روش‌های تبلیغاتی است که سال‌ها است مورد استفاده قرار می‌گیرد. در دنیای امروزی، با وجود روش‌های جدید تبلیغاتی، روش‌های قدیمی و امتحان شده، هنوز هم مورد استفاده قرار دارند.  هدایای تبلیغاتی، فرصتی عالی است تا از طریق آن، نام و نشان کسب و کار خود را تا مدت‌ها در ذهن مشتری ثبت کنید. این نوع از تبلیغات، مثل سایر روش‌های تبلیغی، زودگذر نیست و حداقل چند ماه، دست مخاطب باقی می‌ماند. البته مدتی که این هدایا پیش مشتریان می‌ماند، به نوع هدیه، کیفیت و طراحی آن بستگی دارد. گذر زمان و ایجاد نیازهای جدید، همچنین، وجود ماشین‌آلات و تکنولوژی‌های جدید چاپ، باعث شده که تغییرات زیادی در هدایای تبلیغاتی ایجاد شود. هدایای جدیدی اضافه شده و کیفیت چاپ و طراحی، افزایش پیدا کرده است.

 

سه دلیل عمده برای استفاده از کالای تبلیغاتی

 

  • مردم عاشق تبلیغات قابل لمس هستند

شاید آن­قدر در دنیای مجازی و بازاریابی دیجیتال غرق شده­اید که به نظرتان سایر انواع تبلیغات کاملاً غیر ضروری است. اما جالب است بدانید که حتی امروز هم بسیاری از مردم هنوز به تبلیغات فیزیکی توجه بیشتری می­کنند. تبلیغات و پیام­های موجود در رسانه­ها و شبکه­های مجازی آن­قدر زیاد شده­اند که دیگر کمتر جایی باقی مانده که بتوان به آن نگاه کرد، اما تبلیغاتی را در آن­جا مشاهده نکرد. این تبلیغات همه­ جا هستند و در بعضی مواقع واقعاً به طرز آزار دهنده­ای ارائه می­شوند. حتماً تا کنون برایتان پیش آمده که هنگام تماشای آنلاین یک ویدیو، بارها و بارها ویدیو قطع می­شود و تبلیغات نمایش داده می­شود.

 

حتی زمانی که مشغول بررسی پست­های دوستانتان در شبکه­ های اجتماعی هستید، از این دست تبلیغات در امان نیستید. به طور کلی، ممکن نیست که به اینترنت متصل شوید یا کوچکترین جستجویی انجام دهید، ولی سیل تبلیغات دیجیتال بر روی صفحه نمایشتان سرازیر نشود. حتی اگر تصمیم بگیرید که دقایقی از لپتاپ یا تبلتتان فاصله گرفته و به پیاده­روی در خیابان­ها و پارک­های محله­تان بپردازید، دائماً بیلبوردها، تابلوها و تراکت­های تبلیغاتی جلوی چشمتان هستند. حال اگر بخواهید که یک روزنامه یا مجله از کیوسک کنار پارک تهیه کنید، بلافاصله متوجه می­شوید که حجم تبلیغات موجود بیش از حجم مطالب آن­هاست. پس حتماً می­پذیرید که امروزه، اگر نگوییم تمام مردم، حداقل بخش قابل توجهی از آن­ها از این قبیل تبلیغات خسته شده­اند.

اینجاست که محصولات تبلیغاتی اهمیت خودشان را نشان می­دهند. این امکان برای همه وجود ندارد که به مشتریان، کارمندان و شرکای خود، یک کالای تبلیغاتی مانند خودکار هدیه دهند. از این نظر شما می­توانید کاملاً خاص باشید. به جای این که مانند دیگر رقبایتان، تبلیغات را به قیمت خرد کردن اعصاب مشتریان انجام دهید، می­توانید راه دیگری پیش بگیرید و به آن­ها هدیه­ای بدهید که به طور روزمره از آن استفاده کنند.

 

  • هدایای تبلیغاتی باعث افزایش شهرت نام تجاری شما می شود.

هدایای تبلیغاتی باعث شهرت هر چه بیشتر نام تجاری شما می­شوند. از طرفی تجربه نشان داده است کسانی که محصولات تبلیغاتی شما را دریافت می­کنند، حداقل تا دو سال نام شما را به خاطر می­سپارند. از سوی دیگر، اغلب مردم پس از دریافت یک کالای تبلیغاتی یک حس قدردانی نسبت به شما پیدا می­کنند. از این­رو، اگر به محصول یا خدماتی مشابه آن­چه شما تولید کننده یا ارائه دهنده آن هستید، نیاز پیدا کنند، شما بیشترین شانس را در میان رقبایتان خواهید داشت.

 

  • بازگشت سرمایه باورنکردنی با هدایای تبلیغاتی براحتی اتفاق می افتد.

یک کالای تبلیغاتی مدت­ها عمر می­کند. یعنی مشتری یا مخاطب شما، در طی مدت­ها، در فواصل مختلف زمانی، نام و پیام تبلیغاتی شما را می­بیند. اگر این محصولات را به صورت عمده خریداری کنید، هزینه آن­ها نسبتاً پایین است، به طوری که با پرداخت یک هزینه منطقی، صدها نفر، نام تجاری شما را بارها و بارها مشاهده می­کنند.

 

چرا خودکارهای تبلیغاتی پرکاربردترین محصول تبلیغاتی هستند؟

با وجود محصولات تبلیغاتی متفاوت و تأثیرگذاری بالایی که همه آن­ها می­توانند در بازاریابی و افزاش شهرت نام تجاری شما داشته باشند، آیا خودکارهای سفارشی چاپی چه مزیتی نسبت به دیگر کالاهای تبلیغاتی دارند؟ این پرسش را می­توان به سادگی پاسخ داد. چرا که در این محدوده قیمت، هیچ کدام از هدایای تبلیغاتی به اندازه این خودکار تبلیغاتی، در ارتباط مستقیم و مستمر با مخاطب نیستند و نام تجاری شما را منعکس نمی­کنند. همین امر منجر به استقبال گسترده از آن­ها در سراسر دنیا شده است.

همچنین حتماً توجه داشته باشید که قیمت خودکار تبلیغاتی شما چندان برای مخاطبانتان اهمیت ندارد (معمولاً نه همیشه!). هرکسی می­تواند یک خودکار برای خودش تهیه کند. با این حال اکثر مردم از خودکارهای تبلیغاتی استقبال می­کنند. نکته حائز اهمیت اینست که هر شخصی با بهمراه داشتن یکی از خودکار های تبلیغاتی مجموعه شما، ناخواسته رغبت به نام و برند شما میشود و حقیقتا حس تشکر و قدردانی ارائه خودکار توسط شما به خود اینجاد میکند.نه تنها آن­ها در محل کار، دانشگاه، یا خانه از آن خودکار استفاده می­کنند بلکه مایلند به اطرافیانشان هم بگویند که این خودکار را چگونه و از چه کسی دریافت کرده ­اند.

 

آیا خودکارهای تبلیغاتی مؤثرتر از لیوان­­ها، کیف­‌ها یا کارت­‌های حافظه تبلیغاتی هستند؟

کافی است نگاهی به آمار فروش خودکارهای تبلیغاتی داشته باشید، تقریباً حدود ۵۰ درصد کالاهای تبلیغاتی را خودکارهای چاپی سفارشی تشکیل می­دهند. علت این امر، نسبت تأثیر به هزینه تهیه این خودکارهاست که با اختلاف زیادی بیشتر از همین نسبت در تهیه لیوان­ها، کیف­ها یا فلش USB تبلیغاتی است.

 

 

مزیت­‌های خودکارهای تبلیغاتی

 

قیمت فوق العاده خودکار تبلیغاتی

زمانی که پای قیمت وسط باشد، هیچ کدام از کالاهای تبلیغاتی نمی­توانند با خودکار رقابت کنند. قیمت خودکارها نسبتاً ارزان است، مخصوصاً اگر به صورت عمده خریداری شوند. از سوی دیگر، هزینه چاپ روی آن­ها هم ارزان­تر از هزینه چاپ روی سایر اقلام تبلیغاتی است. به این ترتیب با صرف هزینه­ای اندک، طی چندین ماهی که خودکار شما دوام می­آورد، می­توانید لحظه به لحظه در کنار مشتریانتان باشید.

البته در مورد قیمت، حتماً توجه داشته باشید که اگر می­خواهید ارزان­ترین نوع خودکار را انتخاب کنید، طبیعتاً نباید توقع داشته باشید که نتیجه فوق­العاده­ای به دست آورید. هرچند خودکار تبلیغاتی را لازم نیست که از انواع گران قیمت انتخاب کنید، اما به هر حال کیفیت آن باید در حدی باشد که ارزش نگهداری داشته باشد. البته واضح است که اگر می­توانید هزینه بیشتری را صرف تهیه این خودکارها کنید، تأثیرگذاری آن­ها به مراتب افزایش می­یابد.

 

خودکار تبلیغاتی، هدیه‌ای ارزان است

اگر دنبال خرید هدیه تبلیغاتی با قیمت مناسب هستید، حتما خودکار را مد نظر داشته باشید. خودکار تبلیغاتی، نسبت به بسیاری از اقلام تبلیغاتی دیگر، ارزان‌تر است. در واقع می‌توانید تعداد قابل ملاحظه‌ای از آن را با قیمت مناسبی تهیه کنید. از آنجایی که قیمت مناسبی دارد، می‌توانید تعداد بیشتری از آن را خریداری کنید و به دست تعداد بیشتری از افراد برسانید. به همین دلیل، برای کسب‌ و کارهایی مناسب است که مخاطبان زیاد، از اقشار مختلف دارند.

 

 

خودکار تبلیغاتی تنوع بالا در جنس و رنگ دارد.

حالا به بخش هیجان انگیز ماجرا رسیدیم. اگر قصد تهیه خودکارهای تبلیغاتی را دارید، مطمئن باشید آن­قدر انتخاب­های متنوعی در برابرتان هست که بتواند سلیقه شما را برآورده کند. علاوه بر خودکارهایی که به طور مرسوم در مغازه­های لوازم تحریر وجود دارد، مؤسسات تبلیغاتی معمولاً موارد بیشتری را هم به شما پیشنهاد می­دهند. از طرفی، در چاپ طرح روی خودکار ها ، دستتان کاملاً باز است. هر چقدر که طراحی روی خودکار شکیل­تر و مرتبط­تر با نام تجاری شما باشد، تأثیرگذاری بر روی مخاطب نیز بیشتر می­شود.

خودکار تبلیغاتی یکی از متنوع‌ترین اقلام هدایای تبلیغاتی است. خودکارها از نظر قیمت، جنس، کیفیت و شکل ظاهری، تنوع زیادی دارند. با توجه به مخاطبان، طراحی مورد نظر و بودجه‌ای که در نظر دارید، می‌توانید هدیه‌ای که مناسب باشد، تهیه کنید.

 

خودکار تبلیغاتی برای شما مشتریان وفادار می آورد.

با تولید و توزیع این خودکارها، شما صاحب مجموعه­ ای از مشتریان وفادار می­شوید.مسلما مشتریان به راحتی نام و برند شما را فراموش نخواهند کرد و محصول یا خدمات شما را نسبت به رقیبان، ترجیح دهند.

 

 

خودکار تبلیغاتی، ابزاری رایگان برای تبلیغ است.

برای خرید این هدیه تبلیغاتی یک بار هزینه می‌کنید ولی این هدیه، بین چندین نفر دست به دست می‌شود. در واقع می‌توانید تعداد خودکارهایی که می‌خرید، چند برابر کنید تا متوجه شوید که چند نفر دیگر، تبلیغات شما را دیده‌اند. حتی اگر اولین نفری که هدیه شما را دریافت می‌کند، جزو مخاطبان هدف شما نباشد، از طریق این فرد، تبلیغات شما به دست دیگران هم می‌رسد که ممکن است به مشتری احتمالی شما تبدیل شوند.

 

جلب توجه دائمی مشتریان با خودکار تبلیغاتی به وجود می آید.

اگر در انتخاب نوع خودکار تبلیغاتی و طرح چاپ شده بر روی آن به مقدار کافی دقت و ظرافت خرج داده باشید، بیشتر نام برند و لوگو شما در نظر عموم مخاطبین قرار میگیرد. کیفیت خودکار تبلیغاتی باعث می شود که از آن ها به مدت طولانی استفاده کنند، طرح چاپ و زیبایی و دقت انجام شده بر روی آن، باعث میشود که مشتریان خودکار شما را نسبت به سایر خودکار ها ، ترجیح بدهند و همیشه در کنار خود جا بجا کنند.

خودکار تبلیغاتی معمولا شامل اسم برند و لوگوی شما است. هر کسی که از خودکار استفاده می‌کند، نام و لوگوی شما را جلوی چشم خود مشاهده می‌کند. معمولا بیشتر افراد در مورد آنچه که روی خودکار حک شده، کنجکاوی می‌کنند. پس بدون شک، اسم برند شما توجه خیلی از افراد را جلب می‌کنند. نه تنها خود فرد، بلکه هر کسی که با او در تماس باشد و خودکار را در دست او ببیند، برند شما را مشاهده خواهد کرد.

این نکته که چقدر خودکار تبلیغاتی توجه مخاطب را به خود جلب کند به عواملی مانند جنس و کیفیت و طراحی چاپ آن بستگی دارد. لذا برای تهیه یک خودکار مناسب کمی بیشتر هزینه کنید. نگران ازبین رفتن سرمایه نباشید مطمئن باشید با ارایه یک خودکار تبلیغاتی با کیفیت سرمایه شما چندین برابر بازمیگردد و این روش بهتر از سایر روش های دیگر تبلیغاتی نظیر  تراکت و بنر … میباشد.

 

خودکار تبلیغاتی کاربردی و چند منظوره است.

قانون طلایی در مورد تولید هدیه تبلیغاتی این است: به مردم چیزی را هدیه کن که به آن نیاز دارند و به طور مکرر از آن استفاده می­کنند. بسیاری از هدایای تبلیغاتی جایی به جز انتهای کشوی میز یا داخل کمد وسایل ندارند. این اشتباه بزرگی است که خیلی از کسب و کارها در تهیه کالاهای تبلیغاتی مرتکب آن می­شوند. اما خودکارهای تبلیغاتی از این نظر، مزیت عمده دارند. همه ما به طور روزانه با نوشتن سر و کار داریم که همین می­تواند کاربردی بودن این کالای تبلیغاتی را تضمین می­کند.

خودکار بسیار پرمصرف است. همه از هر قشری که باشند به خودکار نیاز دارند. همه‌ی ما روی میز، در کیف یا جیب همیشه یک خودکار داریم. یک خودکار، می‌تواند چندین استفاده‌کننده داشته باشد. بسیاری از افراد، عادت دارند که دائما از دیگران خودکار قرض می‌گیرند. بنابراین، خودکار تبلیغاتی فقط دست یک نفر باقی نمی‌ماند و دست به دست می‌شود. برای همه‌ی اقشار جامعه از کارمند و دانشجو گرفته تا زنان خانه‌دار، نیاز است. در نتیجه هیچ محدودیتی از نظر نوع مخاطب ندارید. برای همه کسب و کارها مناسب است چون مخاطب آن، اقشار مختلف را در بر می‌گیرد.

 

 

خودکار تبلیغاتی مکمل سایر روش­های بازاریابی

برخی از کسب وکارهای موفق، خودکارهای تبلیغاتی را به عنوان یک روش بازاریابی مکمل مورد استفاده قرار می­دهند. یعنی پس از این که طیف مشتریان و مخاطبان هدف را از طریق روش­های مختلف پیدا کردند، با توزیع خودکارهای تبلیغاتی در میان آن­ها اطمینان حاصل می­کنند که نام تجاری آن­ها تا مدت­ها مورد توجه این مخاطبان باقی خواهد ماند. همچنین به این ترتیب، تا حدی حس وفاداری آن­ها را نیز برمی­انگیزند. البته همیشه مشتری­های چموشی نیز هستند که به این سادگی­ها، اصطلاحاً نمک­گیر نمی­شوند. اگر قصد جلب توجه این دسته مشتریان را نیز دارید، باید در انتخاب نوع خودکار بیشتر دقت کنید.

موارد ذکر شده به روشنی ثابت می­کند که در بسیاری موارد، استفاده از خودکارهای تبلیغاتی می­تواند تأثیری پررنگ­تر از دیگر روش­های بازاریابی نظیر بهینه­ سازی سایت فروش و یا تبلیغات در سایت­ها و شبکه­های اجتماعی داشته باشد. اگر خودکارهای با کیفیتی را در اختیار مشتریانتان قرار دهید، اطمینان داشته باشید که آن­ها همواره از شما به عنوان یک کسب و کار موفق که به جزئیات اهمیت می­دهد، یاد خواهند کرد.

ابزارهایی که امروزه جهت نوشتن و نت برداری از آن ها استفاده میکنیم ، کم نیستند. وسایل دیجیتالی مانند تبلت ها و لبتاب ها و ویس رکورد ها برای رکورد صدا و گوشی های همراه ،  همه و همگی کاربرد مشترکی دارند که نوشتن و ضبط کردن از خصوصیات مشترک آن ها میباشد. امروزه مردم هنوز هم برای یادداشت کردن و نت برداری از خودکار استفاده میکنند. برخی از افراد توانایی آنچنان خرید وسایل ذکر شده را ندارد و برای آن ها استفاده از خودکار به صرفه تر میباشد. علاوه بر این همه افراد در همه جا و هر شرایطی یه یک خودکار نیاز دارند.

تولید کنندگان و برندهایی که امروزه برای مشتریان خود ایجاد خودکار تبلیغاتی با کیفیت می نمایند کم نیستند و هرروز برای رقابت کردن و عقب نماندن از عصر تکنولوژی استفاده از خودکار تبلیغاتی را برای ما راحت تر می کنند.  به عنوان مثال بعضا برندهای تولید کننده خودکارهای تبلیغاتی برای داشتن کاربری راحت تر خودکارها برای کاربران و مشتریان خود، از روکش چرمی بر روی خودکار استفاده می کنند. اما ارزش خودکار را فراتر میبرد اما مشتری با قدری تامل میتواند خودکار را در دوران زمان بیشتری داشته باشد . برندهای خالق خودکار تبلیغاتی لاکچری نیز کم نیستند و آن ها نیز با بالابردن کیفیت خودکارهای خویش، سعی بر فروش بیشتر کالای خویش دارند.

 

 

سرعت بالای خودکار تبلیغاتی در نوشتن نیز یکی دیگر از عواملی است که مشتریان در خرید خودکار تبلیغاتی با کیفیت نگاه ویژه ای به آن دارند. هرچه خودکار تبلیغاتی روان تر باشد و ماندگاری جوهر استفاده شده بیشتر و در نهایت کیفیت بیشتری داشته باشد، تاثیر بهتری در فروش داشته باشد و فروش را افزایش میدهد. یکی دیگر از عواملی که در خرید مشتریان خودکار تاثیر متعددی داراست به کارگیری اشخاص دارای شهرت و یا این که نویسندگان از آن مارک است . به عنوان مثال نویسنده ای به تلویزیون میاید و می گوید اینجانب از این مارک خودکار به کارگیری می‌کنم و اشخاص در پی آن تالیف کننده حتما به سراغ آن مارک می‌روند و آن خودکار را آزمایش می نمایند .

وسایل متعددی در عالم برای نوشتن موجود هستند که نظیر تبلت، کامپیوتر و به ویژه خودکار تبلیغاتی .خودکار ها متداول ترین ابزار برای نوشتن در همه جا هستند که همه افراد به صورت متداول و روزانه از آن استفاده میکنند. برندهای متعددی در بازار وجود دارند که برای مردمان خودکار می‌سازند و به بخش های متعدد به فروش می‌رسانند . خودکارهایی که جدیدا به بازار آمده اند روکش چرمی راحتی دارا‌ هستند تا تجربه نوشتن را برای اشخاص راحت کنند و کاری نمایند که مردمان بتوانند از آنها بازه زمانی طولانی تری استفاده و بکار ببرند. در برخی از امتحانات، انگیزه حساس علم آموزان بی نقص کردن کاغذ امتحانی در بازه زمانی محدودی است و به همین جهت آن‌ها به خودکاری با سرعت نوشتن بسیار زیاد نیاز دارند تا بتوانند به موقع و به راحتی کاغذ های امتحانی شان را پر کنند و در امتحان خیالشان از بابت خودکارها راحت باشد. بعضی از افراد از برند های معروف خودکار که نویسندگان معروف از آن استفاده میکنند را ترجیح میدهند تا دلچسب ترین تجربه استفاده از آن را داشته باشند.  امروزه در تلویزیون، تبلیغات شایسته ترین برندهای خودکار متوجه ارتقاء هوشیاری و اعتنا بین مردمان گردیده اند و از میان شغل های با ارزششان شایسته ترین را تعیین می نمایند .

 

ﺧﻮﺩﻛﺎﺭ اﺑﺰاﺭ ﻧﻮﺷﺘﺎﺭﻱ ﻣﺪﺭﻥ ﻣﺤﺴﻮﺏ ﻣﻴﺸﻮﺩ.

تاریخچه اختراع خودکار

ﺧﻮﺩﻛﺎﺭ ﺩاﺭاﻱ ﻟﻮﻟﻪ اﻳﺴﺖ اﺯ ﺟﻨﺲ ﻓﻠﺰ ﻳﺎ ﻻﺳﺘﻴﻜﻲ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻧﻮﻉ ﺟﻮﻫﺮ ﭼﺴﺒﺎﻛﻲ ﭘﺮ ﻣﻴﺸﻮﺩ، ﻛﻪ ﺩﺭ ﻧﻮﻙ ﺁﻥ ﺳﺎﭼﻤﻪ اﻱ اﺯ ﻧﻮﻉ ﺑﺮﻧﺞ ﻳﺎ ﺗﻨﮕﺴﺘﻦ ﻛﻪ ﺩﺭ ﻣﻮﻗﻊ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﭘﺨﺶ ﻣﻴﺸﻮﺩ. ﻣﺨﺘﺮﻉ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭ ﺷﺨﺼﻲ ﺑﻮﺩ اﺯ ﻣﺠﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺑﻨﺎﻡ ﻻﺳﻠﻮﺑﻴﺮﻭ (aslo biro) اﻻﺳﻠﻮﺑﻴﺮﻭ ﻣﺨﺘﺮﻉ ﻭ ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ ﻧﮕﺎﺭ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۹۳۱ ﻣﻴﻼﺩﻱ ﺑﺎ ﻛﻤﻚ ﺑﺮاﺩﺭﺵ ﻛﻪ ﻳﻚ ﺷﻴﻤﻴﺪاﻥ ﺑﻮﺩ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭ ﻧﻮﻙ ﺳﺎﭼﻤﻪ اﻱ ﺭا اﺧﺘﺮاﻉ ﻛﺮﺩ، ﻻﺳﻠﻮﺑﻴﺮﻭ و ﺑﺮاﺩﺭﺵ ﺗﻮاﻧﺴﺘﻨﺪ ﺑﺎ ﺗﻐﻴﻴﺮاﺗﻲ ﻭ ﺑﺎ ﺟﻮﻫﺮ ﭼﺴﺒﻨﺎﻛﻲ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭ ﻧﻮﻙ ﺳﺎﭼﻤﻪ اﻱ ﺭا ﺑﺴﺎﺯﻧﺪ ﻛﻪ اﺯ ﻧﻆﺮ ﺷﻜﻞ ﻇﺎﻫﺮﻱ ﻇﺮﻳﻔﺘﺮ اﺯ ﻗﻠﻢ ﻭ ﺧﻮﺩﻧﻮﻳﺲ اﺳﺖ.

ﺧﻮﺩ ﻧﻮﻳﺲ تبلیغاتی ﻧﻮﻋﻲ ﻗﻠﻢ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺮ ﺧﻼﻑ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭ اﺯ ﺟﻮﻫﺮ ﻣﺎﻳﻌﻲ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ میکند ﻛﻪ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭ ﺩﻳﺮ ﺗﺮ ﺧﺸﻚ ﻣﻴﺸﻮﺩ.  ﺧﻮﺩﻛﺎﺭﻫﺎ ﻧﺎﻣﻨﺎﺳﺐ ﻭ ﻏﻴﺮ اﺳﺘﺎﻧﺪاﺩ ﻣﭻ ﺩﺳﺖ ﻭ اﻧﮕﺸﺘﺎﻥ ﺭا ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﻣﻴﺎﻭﺭﺩ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﺳﻂﺢ ﺩاﻳﺮﻩ ﺑﻬﺘﺮ اﺯ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﺳﻪ ﮔﻮش ﻫﺴﺘﻨﺪ؛ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭ ﺧﻮﺏ ﺑﺎﻳﺪ اﺯ ﻧﻆﺮ اﻧﺪاﺯﻩ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻭ ﺭاﺣﺖ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﻗﺮاﺭ ﮔﻴﺮﺩ
اﺯ ﻭﻳﮋﮔﻴﻬﺎﻱ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭ ﺧﻮﺏ ﻣﻴﺘﻮاﻥ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭی اﺷﺎﺭﻩ ﻛﺮﺩ ﻛﻪ از ﺟﻮﻫﺮی درونش استفاده شده باشد ﻛﻪ ﻧﻮﻳﺴﻨﺪﻩ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﺑﺎ اﺭاﻣﺶ بیشتری ﻣﻂﻠﺐ ﺧﻮد ﺭا ﻣﻴﻨﻮﻳﺴﺪ.

 

 

 

3 نکته شگفت انگیز در مورد خودکارها

 

هنگام خرید خودکار تبلیغاتی، حتما باید این 3 نکته مهم را در نظر بگیرید تا بتوانید از آنها در تصمیمگیری‌هایتان استفاده کنید.

 

احترام به قوانین شرکت‌

حتی این خودکار ها که برای تبلیغات استفاده میشوند نیز باید از قوانین ایمنی شرکتی پیروی نمایند. اگر قانون خاصی برای داشتن خودکار تبلیغاتی در شرکت مشتریان یا مخاطبینی که میخواهید به آنها خودکار بدهید وجود دارد، حتما آنها را مدنظر قرار دهید.

تم رنگی

بیشتر اسناد حقوقی باید با جوهر آبی امضا شوند. همین موضوع به شما کمک میکند تا بتوانید یک سند اصلی را به راحتی از یک فتوکپی تشخیص دهید. آبی رنگ استانداردی است که اکثر شرکتهای خودکارسازی آن را تولید میکنند، اما در صورت ترجیح دادن جوهر سیاه حتماً آن را به مدیر حسابداری خود اطلاع دهید.

جوهر

برای چپ دستها یکی از موضوعات اصلی نشت کردن جوهر است. افرادی که با دست چپ مینویسند، با قلم هایی که جوهر آنها نشت میکند مشکل دارند. برخی از مارک های تولیدکننده خودکار از جوهری استفاده میکنند که “سریع خشک” میشود و لذا مانع لکه شدن دست کاربر خواهد شد.
وقتی به فکر تهیه خودکار های شخصی و تبلیغاتی هستید ، حتما این 3 مورد را در هنگام انتخاب در نظر بگیرید تا بتوانید تصمیم درستی را اتخاذ نمایید.

 

خودکار تبلیغاتی ارزان قیمت چه مشکلاتی را برای کسب و کار شما ایجاد می‌کند؟

خودکار تبلیغاتی ارزان و بی کیفیت یکی از مشکلاتی است که ما امروزه هم با اون دست و پنجه نرم میکنیم . امروزه فهمیدیم که خودکار تبلیغاتی که به ما بعنوان خودکار تبلیغاتی رایگان میدهند اگر بی کیفیت باشد، باید نگرفتن آن را به گرفتنش ترجیح دهیم چون در مواقع ضروری که روی آن حساب می کنیم شاید نتوانیم با آن بنویسیم یا روی آن حساب کنیم . خودکار تبلیغاتی ارزان را باید قبل از خرید حتما تست کرد و بعد نسبت به خرید آن اقدام کرد چون در نمایشگاه یا مکانی که داریم

خودکار تبلیغاتی ارزان رایگان در اختیار دیگران قرار میدهیم ممکن است ننویسد یا با مشکلاتی دیگر روبرو شود که باعث زیر سوال رفتن برند ما می شود .

خودکار های تبلیغاتی ارزات غالبا از جنس پلاستیکی در بازار موجود میباشند که با تست کردن مغزی و بدنه آن میتوانید با خیال آسوده آن محصول را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما مشتریان عزیز ؛ الزاما خودکار های تبلیغاتی گران قیمت و لوکس مانند دیپلمات یا یوروپن نیست ما بسته به بودجه شما هر نوع خودکاری با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت موجود داریم و شما قبل از سفارش و خرید این محصول ، کیفیت آن را از هر لحاظ تست کرده و اقدام به سفارش کنید.

از دیگر خودکار های تبلیغاتی که امروز رواج بسیار زیادی پیدا کرده می توان به خودکار تبلیغاتی دوربین دار یا خودکار تبلیغاتی جادویی یا خودکار تبلیغاتی سه بعدی اشاره کرد.

 

چند نکته در مورد طراحی خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی، با توجه به ظاهر، ویژگی‌هایی دارد که باید در طراحی، مد نظر قرار دهید.

خودکار، سطح بسیار کمی برای تبلیغات دارد. به همین دلیل، نمی‌توانید طرح‌های بزرگ روی آن چاپ کنید. در واقع، برای طراحی آن محدودیت دارید. البته این محدودیت، فقط در مساحت فضای طراحی است. این محدودیت، به این معنا نیست که نمی‌توانید طراحی خلاقانه‌ای داشته باشید.

روی خودار فقط اندازه لوگو، نام برند و شعار تبلیغاتی جا دارید. می‌توانید شعار تبلیغاتی خاص، یک پیام جذاب و متفاوت روی آن چاپ کنید. پیامی که توجه مخاطب را جلب می‌کند.

 

استفاده از خودکار تبلیغاتی برای ترویج ارزش ها و آرمان ها

در جامعه کنونی ، ترویج و شناساندن یک کسب و کار خیلی موضوع پیچیده ای و فراتر از یک تبلیغ در روزنامه و تراکت پخش کردن هست. یک تیم بازاریابی حرفه ای نیازمند است که با بکارگیری از عناصر فناوری و روش های ابداعی اقدام به شناسایی نام برند در ذهن مشتریان شوند.

 

خودکار تبلیغاتی یک آیتم تبلیغاتی کاربردی

عاقبت بعضی از هدایای تبلیغاتی داخل کمد یا مکانی از خانه ختم میشود زیرا یا جنبه زیبایی و دکوری دارند یا دارای هدف مشخصی عملکردی ای نیستند. ولی اکثر مردم از خودکار مداوم برای انجام کارهایی مانند یادداشت برداری ، انجام تکالیف ، امضا و… استفاده میکنند. برخی دیگر دوست دارند یک خودکار تبلیغاتی ارزان اضافی در کیف خود داشته باشند و شما خودکار تبلیغاتی پلاستیکی خود را برای این هدف در اختیار آنها قرار خواهید داد. خودکار تبلیغاتی یک مورد ایده آل برای تبلیغ است زیرا مشتریان احتمالی اغلب به یاد کسب‌ و کار شما خواهند افتاد.

 

 

اهمیت لوگو روی خوکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی ؛ نمونه ای از یک هدیه تبلیغاتی مفید و کاربردی است بدلیل اینکه میتواند به عنوان نماینده نام برند و کسب و کار شما عمل کند. به عنوان مثال شاید مجموعه شما دارای یک شعار یا لوگو خاصی باشد که مرتبط با کسب و کار شما باشد. و نسخه کوچک‌تر یا نسخه کامل لوگو بسته به اندازه، می‌تواند بر روی خودکار تبلیغاتی قرار داده شود. این مورد نیاز ندارد که تنها نام شرکت شما را شامل شود. علاوه بر لوگو یا شعار، می‌توانید شماره تماس تلفنی، آدرس ایمیل و یا وبسایت داشته باشید که در آن افراد می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد محصولات و خدمات شما کسب کنند.

 

نمایش هدف شرکت شما توسط خودکار تبلیغاتی

مردم به دنبال این هستند که بدانند شرکتی که از آن محصولی خریداری میکنند یا خدماتی را ارایه میدهند،میتوانند اعتماد کنند یا نه. و این اعتماد سازی با استفاده از خودکار تبلیغاتی میسر است. مثلا اگر حیطه فعالیت کار شما ارائه محصولاتی سازگار با محیط زیست باشد، شما با تهیه یک خودکار تبلیغاتی تبلیغاتی از جنس مواد بازیافتی ، میتوانید کسب و کارتان را معرفی نمایید یا اگر رنگ سازمانی کسب و کارتان رنگ خاصی باشد خودکارتان را همان رنگ انتخاب کنید یا اگر شما شعار خاصی برای کسب و کار خود دارید میتوانید آن را بر روی خودکار تبلیغاتی خود چاپ کنید.

ارائه یک خودکار تبلیغاتی ، در هر جا و هر مکانی ( از کسب و کار های بزرگ گرفته تا مغازه ای در راسته بازار) به شما این امکان را میدهد که بعد از رفتن به منزل و یا محل کار، هنگام استفاده از خودکار تبلیغاتی ، لوگو و برند شما به نمایش خواهد گذاشت.

 

بهترین شیوه برای توزیع خودکار تبلیغاتی

برای اینکه هدایا را به دست فرد مناسب برسانید، باید شیوه توزیع مناسبی انتخاب کنید. این روش توزیع را باید با توجه به مخاطب‌تان انتخاب کنید. مثلا اگر دوست دارید هدیه را بیشتر به دست محصلان و دانشجویان برسانید، دانشگاه‌ها و مدارس و رویدادهایی که برگزار می‌کنند، فرصت خوبی برای توزیع خودکارها است.

در ادامه چند ایده برای پخش کردن خودکارهای تبلیغاتی را عنوان می‌کنیم.

  • در غرفه‌های نمایشگاه‌های تجاری
  • در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها
  • جشن بزرگداشت لندمارک‌ها و شخصیت‌ها
  • رویدادهای برگزار شده در مدارس و دانشگاه‌ها
  • نمایشگاه‌های شغلی
  • تورهای شرکت
  • قرار دادن در کیسه خرید مشتریان فروشگاه‌های خاص
  • در بخش پذیرش شرکت خودتان

 

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ارزان

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی یکی از متنوع ترین خودکار های موجود در بازار میباشد. این خودکار از خودکار فلزی ارزانتر است و چاپ بر روی آن آسانتر و به صورت تامپو صورت میپذیرد. خودکار پلاستیکی تبلیغاتی در طرح ها و رنگ های متنوع با قیمت مناسب در شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت موجود میباشد و آماده خدمت رسانی برای شریان عزیز میباشد.

 

خودکار تبلیغاتی فلزی

خودکار تبلیغاتی فلزی دارای عمر طولانی تری نسبت به خودکار تبلیغاتی پلاستیکی است؛ چاپ روی خودکار فلزی تبلیغاتی به صورت چاپ لیزر میباشد .  در چاپ لیزری در واقع لایه ای از روی خودکار فلزی تبلیغاتی ارزان برداشته میشود و تبلیغات و لوگوی شرکت یا موسسه بر روی خودکار تبلیغاتی نقش آفرینی میکند

 

چاپ روی خودکار تبلیغاتی

چاپ روی خودکار تبلیغاتی بوسیله چاپ پد یا بالشتکی یا همان چاپ تامپو انجام می پذیرد. چاپ تامپو از کاربردی ترین چاپ ها در صنعت چاپ و دیجیتال است. در بیشتر اشیا کاربردی مانند ساعت تبلیغاتی ، کلاه تبلیغاتی ، ریش تراش ، ظرف شویی و لباسشویی ، مسواک، قهوه ساز ، فنجان ، دستگیره فر ، پنل رادیو و تلویزیون ، تلفن همراه ، خودکار تبلیغاتی ، قاب عینک و هزاران محصول دیگر که هر روز در بخش های مختلف زندگی به آنها نیاز داریم چاپ تامپو دارند. همانطور که اشاره شد محصولات زیادی به روش چاپ تامپو ، چاپ میشوند بنابراین بایستی در اکثر کارخانه های تولید محصول ( حوزه ماشین های اداری یا لوازم خانگی یا شبکه و دیجیتال) همزمان با تولید محصول، چاپ نیز صورت بگیرد.

 

 چاپ پد چگونه انجام می شود؟

عملیات چاپ پد یا بالشتکی یا تامپو ساده است و نیاز به آموزش خاصی ندارد. به این صورت که با استفاده از کلیشه که از طرحمان ساختیم و انتقال جوهر روی آن با استفاده از بالشتکی از جنس سیلیکون، مرکب را از روی سطح گود برمیداریم و بر روی جسمی که میخواهیم چاپ کنیم انتقال میدهیم.

 

***********************************************************************

کلمات کلیدی :

خودکار تبلیغاتی | خودکار تبلیغاتی ارزان | خودکار تبلیغاتی فلزی | خودکار تبلیغاتی | خودکار تبلیغاتی پلاستیکی | خودکار تبلیغاتی ارزان قیمت | فروش خودکار تبلیغاتی نفیس | خودکار پلاستیکی تبلیغاتی | چاپ خودکار | قیمت خودکار تبلیغاتی پلاستیکی | تولید کننده خودکار پلاستیکی تبلیغاتی | چاپ روی خودکار | چاپ روی خودکار در تهران | چاپ روی خودکار تهران | چاپ روی خودکار فلزی | چاپ فوری انواع خودکار تبلیغاتی | خرید خودکار تبلیغاتی | سفارش خودکار تبلیغاتی | چاپ خودکار تبلیغاتی ارزان | چاپ تاکپو روی خودکار | چاپ پد روی خودکار تبلیغاتی

 

 

منبع : هدایای تبلیغاتی بهارگیفت | خودکار تبلیغاتی

۱۳ آذر ۹۹ ، ۱۰:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هدایای تبلیغاتی بهارگیفت Bahar_Gift