طراحی و چاپ و تولید پرچم ساحلی مدل بادبانی و قطره ای به صورت چاپ دیجیتال در بهارگیفت

استفاده از این نوع پرچم از جمله راه های تبلیغاتی نوین و مدرن جهت تبلیغات در اماکن عمومی و محیط های باز و فستیوالها و نمایشگاه ها و پیست ها و جاده ها و هایپر مارکت ها و … میباشد. برپا کردن پرچم ساحلی آسان بوده و باعث جذب مخاطب میشود. سه مدل میله در بسته بندی پرچم ساحلی وجود دارد که همگی از نظر قابلیت انعطاف و کیفیت بالایی برخوردار بوده و به راحتی به هم متصل میشوند و نصب پرچم را راحت تر میکند. اهتزاز پرچم ساحلی ، نمایشی یادماندنی برای مخاطبین جهت تبلیغ کسب و کار یامحصول و یا لوگو و پیام شما فراهم می آورد.

 

سفارش انواع پرچم با طرح ها و مدل های مختلف در هدایای تبلیغاتی بهار گیفت

 

تولید انواع پرچم تبلیغاتی | پرچم اهتزار | پرچم ریسه ای | پرچم دستی | پرچم ماشینی | پرچم تشریفات | پرچم رومیزی | پرچم T

با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت

 

 

 

طراحی | چاپ | فروش پرچم ساحلی بادبانی برای تبلیغ لوگو یا برند شما می تواند بهترین انتخاب برای تبلیغات شما باشد.

 

پرچم های ساحلی بخاطر داشتن ظاهری زیبا باعث جلب توجه و زیبایی خاصی در محیط های کسب و کار شما دارد. این ظاهر زیبا با طراحی گرافیکی خاص و اختصاصی مربوط به طرح پرچم تبدیل به ظاهری مناسب در محیط ها تبدیل میگردد به نحوی که شما احتیاجی به تبلیغات دیگر ندارید. با خرید پرچم ساحلی این امکان برای شما فراهم میشود که بدون ایجاد ظاهری نامنظم ، محیطی جذاب و مدرن داشته باشید و نظر مشتریان خود را متوجه کسب و کارتان نمایید.

 

 روند تولید انواع پرچم ساحلی

پرچم های ساحلی از الیاف پارچه مخصوص تولید میشود. عمر این پرچم ها بسته به نحوه استفاده شما و قرار ندادن در محیط های خاص آب و هوایی میباشد. تولید پرچم ساحلی حدود سه روز زمان میبرد.نکته قابل توجه در تولید پرچم ساحلی مورد استفاده قرار میگیرد این است که این پرچم ها در تعداد های زوج یعنی دوتایی بفروش میرسد و اعداد فرد در فروش پرچم های ساحلی امکان پذیر نمیباشد. کارشناسان بهارگیفت در این خصوص توضیحات تکمیلی را خدمت شما ارائه میدهند تا از دلایل این امر آگاهی کامل پیدا کنید… با ما همراه باشید.

فروش انواع پرچم ساحلی با ارتفاع حدود سه متر و از قسمت ابتدایی پارچه پرچم تا قسمت انتهایی پارچه میباشد. این فاصه با اضافه شدن پایه پرچم بیشتر میشود و ارتفاع مناسب پرچم ساحلی ، آن را به یکی از پرچم های پر طرفدار تبدیل کرده است. فروش پرچم ساحلی به همراه پایه پرچم آن خواهد بود ک قیمت آن مجزا از پرچم ساحلی محاسبه میشود.

.

 

طرح های پرچم ساحلی

پرچم های ساحلی در چندین نمونه متفاوت از هم تولید میشوند. میتوان از انواع آن ها به پرچم های ساحلی :پرچم قطره ای پرچم بادبانی | شمشیری و مستطیلی اشاره کرد. پرچم های ساحلی با طرح های مختلف دارای قیمت های متفاوتی میباشد. تنوع های طرح پرچم های ساحلی باعث انتخابی بهتر و زیباتر مورد استفاده میباشد. پارچه ی پرچم ساحلی به گونه ای انتخاب وتولید میشود که در برابر شرایط نامساعد جوی مقاوم باشد. این نوع پارچه دارای حفره های ریزی است که بادهایی ک به پرچم ساحلی برخورد میکند را از خود عبور دهد. این مزیت پرچم ساحلی باعث میشود که پرچم در برابر بادهایی کهبا سرعت میوزند واژگون نشوند.

پایه پرچم ساحلی از آلومینیوم و صفحه آهنیتولید میشوند. این نوع پایه ها بایستی با توجه به محیط های مورد استفاده پرچم ساحلی طراحی و تولید شود.پایه پرچم ساحلی بر طبق وزن تولید شده آن قیمت گذاری میشود. کفی پرچم ساحلی نیز با داشتن وزن مناسب ،این پرچم تبلیغاتی را در برابر هر گونه فشار حفظ مینماید.

.

منبع : سایت بهارگیفت | https://www.bahargift.com | پرچم تبلیغاتی https://www.bahargift.com/parcham/